Tuesday, January 31, 2017

Marka Ürün Marka Ürünlerde Sergilenir!

Marka Ürün Marka Ürünlerde Sergilenir
Marka
"Büyükşehirde adamın biri şehir merkezinde gezerken, yeni açılmış beş katlı bir mağaza dikkatini çeker. Giyimden züccaciyeye, ev dekarasyonundan temizlik ürünlerine kadar her şeyin olduğu bu mağazaya girip, bir kravat alma bahanesi ile gezeyim diye düşünür. Girişteki görevli bayana yaklaşarak:
-'Ben bir kravata bakacaktım da' der.
Standdaki görevli bayan:
-'Kravat reyonumuz bir üst katta beyefendi' der.
Adam bir üst kata çıkar ve görevliye kravat için geldiğini söyler.
İkinci kattaki görevli bayan:
-'Beyefendi! Kravatı desenli mi, desensiz mi düşünürsünüz? der.
Adam:
-'Desenli olsun' der.
Görevli bayan desenli kravatlar için adamı bir üst kata yönlendirir.
Adam yavaş yavaş sinirlenmeye başlar, kocaman mağazanın içerisinde kravat reyonlarının ayrı ayrı yerlerde sergilenmesinden.
Üçüncü kata çıkan adam:
-'Desenli bir kravata bakacaktım hanımefendi' der.
Bayan:
-'Kravatınız puanlı mı olsun, puansız mı?' der.
Adam:
-'Puanlı olsun' der.
Görevli bayan adamı bir üst kata yönlendirir.
Adamın artık iyice sinir katsayısı artmaktadır. 'Neyse' der ve merdivenleri adımlar.
Dördüncü kattaki görevli bayana:
-'Hanımefendi! Ben desenli ve puanlı bir kravat almak istiyorum' der.
Bayan:
-'Beyefendi! Kravatın renkleri ağır tonda mı yoksa hafif tonda mı olsun?' der.
Adam sinirli bir şekilde:
-'Hafif tonda olsun' der.
Bayan, adama bir üst kattaki reyonda bulabileceğini söyleyince, adamın şarteli atar. Hızlı ve öfkeli bir şekilde merdivenleri çiğnerken, bir taraftan da mağazanın nasıl olsa son katına çıkıyorum, çatıya yönlendirecek halleri yok ya! diyerek beşinci katın görevlisine yaklaşır ve:
-'Hanımefendi! Ben desenli, puanlı, renk tonları hafif olan bir kravata bakacaktım' der.
Görevli bayan:
-'Evet aradığınız kravat tam da bu reyonumuzda' der adamın önüne sergiler.
Adam, bir anda beş katlık yorgunluğunu unutacak seviyeye gelir. Tam da kravatı almak için elini uzattığında, bayan görevli engel olur ve:
-'Beyefendi! Bu kravatı hangi gömleğinize takacağınızı öğrenebilir miyim?' der.
Adam sinirli bir şekilde:
-'Yahu istediğim gömleğime takarım, size ne?' diye cevap verir.
Görevli bayan, gayet soğuk kanlı bir şekilde:
-'Beyefendi! Bizim mağazamızın bir vizyonu var. Marka ürün marka ürünlerde sergilenir. Bizim genel prensibimiz bu. Biz alınan ürünleri müşterimizin üzerinde mutlaka görmek isteriz' der.
Adam, ısrarlı bir şekilde kadına direndi ise de kravatı alamaz. Ve öfke boyutunun mağazaya sığmaz haliyle beş kattan aşağıya doğru hızlı hızlı inmeye başlar. Tam birinci kattaki dönerli çıkış kapısına geldiğinde, elinde klozet olan bir müşteri ile karşılaşır. Şaşkınlığın merakında, elinde klozet olan adama:
-'Hemşerim! Elindeki bu klozetle nereye gidiyorsun?'
Adam cevap verir:
-'Ben bu mağazaya bir tuvalet kağıdı almak için gelmiştim de....'😄 

0 comments: